Καλημέρα, κορίτσια!
Σκέφτομαι πώς ν'αρχίσω τη σημερινή ανάρτηση γιατί αν σας γράψω όλα όσα έχω στο μυαλό μου θα μου βγει βιβλίο κι όχι blogpost. Παρόλα αυτά, θα το τολμήσω, για να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται!
Όταν ήμουν στο δημοτικό,σ'ενα μικρό χωριό της Κρήτης (ναι τόσο παλιά ξεκινάει η ιστορία) είχα καεί άσχημα στο μπουρί της σόμπας του σχολείου. Αυτό που με έσωσε, από τον πόνο του καψίματος και το σημάδι που σίγουρα θα έμενε στο χέρι μου, ήταν η κηραλοιφή της συμπεθέρας μας που έκτοτε βρισκόταν πάντα σ'ενα ράφι στο ψυγείο μας. Όταν εδώ και πολλά χρόνια έφυγα από το πατρικό μου, άφησα και την κηραλοιφή πίσω. Η συμπεθέρα είχε γεράσει πια πολύ για να ζητήσω να μου ξαναφτιάξει και στο ίντερνετ διάφορες κοπέλες πωλούσαν κηραλοιφές που υπόσχονταν θαύματα οπότε δε θεώρησα αναγκαίο να βάλω τη συμπαθεστάτη υπέργηρη πλέον συμπεθέρα στον κόπο. Σ'αυτό το σημείο δε θα φλυαρήσω, θα πω μόνο ότι αφού αγόρασα δύο φορές από δύο διαφορετικές κοπέλες που έφτιαχναν φυσικά προϊόντα (και όχι μόνο κηραλοιφές) και είχα απογοητευτεί, ήρθε η φύση λύση στη ζωή μου!
Ο λόγος που μετά από δύο αποτυχημένες αγορές μέσω ίντερνετ αποφάσισα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου ήταν ότι η κοπέλα που κρύβεται πίσω απ'τη φύση λύση, είναι κι αυτή από την Κρήτη όπως κι εγώ, όπως κι η συμπεθέρα με την κηραλοιφή. Έτσι είχα μια εμπιστοσύνη παραπάνω, αλλά και μια κάποια επιφυλακτικότητα. Όταν έμαθα τις τιμές της η επιφυλακτικότητα έγινε μικρότερη γιατί σκέφτηκα "οκ, και χάλια να είναι  τουλάχιστον δε θα τα έχω πληρώσει χρυσάφι".
Όλα αυτά έγιναν τον Οκτώβρη του 2013. Τώρα 3 μήνες μετά, η περιποίηση του προσώπου και του σώματός μου γίνεται σε μεγάλο μέρος με προϊόντα από τη φύση λύση .
Καθώς θα διαβάζετε παρακάτω θα καταλάβετε τους λόγους.
Λόγος 1ος: Κηραλοιφή
Ναι, είναι το ίδιο έως και περισσότερο αποτελεσματική με την κηραλοιφή των παιδικών μου χρόνων , χωρίς να είναι τόσο λαδερή ταυτόχρονα. Με έχει σώσει από κάψιμο με καραμέλα - και πιστέψτε με η καυτή καραμέλα είναι χειρότερη κι απ'το καυτό λάδι - και από άλλα ευτυχώς μικροκαψίματα.



Θετικά: απαλύνει αμέσως τον πόνο, έως και τον εξαλοίφει, με συχνή χρήση εξαφανίζει και το σημάδι σε χρόνο dt.
Λόγος 2ος: Κρέμα για ραγάδες
Ένα θα σας πω, αυτή η κρέμα κάνει θαύματα. Και δεν το λέω μόνο εγώ, το λέει κι η ξαδέρφη μου που τη χρησιμοποιούσε σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της και η αδερφή μου που έχασε βάρος πολύ απότομα (μη με ρωτάτε το μυστικό: γυμναστήριο, δίαιτα κλπ, δε γίνονται θαύματα) και πιο πριν χρησιμοποιούσε την κρέμα της Frezyderm (38 Ε παρακαλώ για 75 ml).
Θετικά: την απλώνεις και μπορείς να ντυθείς αμέσως, δεν είναι καθόλου λιπαρή
το δέρμα μένει απαλό για τουλάχιστον 2 μέρες
Τόσο πολύ μου άρεσε η αίσθηση αυτής της κρέμας πάνω μου που την άπλωνα και σε σημεία που είχα ήδη  άσπρες ραγάδες (κανονικά η κρέμα είναι για πρόληψη των ραγάδων και για τις ραγάδες που είναι ακόμα κόκκινες). Το αποτέλεσμα; αισθητή μείωση των ραγάδων οπτικά και αυτό με χρήση μόνο δύο φορές τη βδομάδα εδώ και τρεις περίπου μήνες. Ναι, είμαι ξετρελαμένη, την επόμενη φορά θα την πάρω σε συσκευασία λίτρου.
Λόγος 3ος: Lip balms
Αρχικά αγόρασα με άρωμα βανίλια και πορτοκάλι. Είναι βελούδινα, αφήνουν ένα στρώμα πάνω στα χείλη που προστατεύει την επιδερμίδα, αλλά καμία σχέση με βαζελίνη ή κάτι τέτοιο, το στρώμα αυτό έχει πολύ ελαφριά υφή και σύνθεση. Φυσικά μυρίζουν υπέροχα και έχουν καταφέρει να εκθρονίσουν τα lip balms της apivita που ήταν όπως σας είχα πει από τα καλύτερα που είχα δοκιμάσει ως τώρα. Το υπέρτατο όμως προϊόν αυτής της κατηγορίας είναι το lip balm με πραγματική σοκολάτα που φυσικά έχει υπέροχο άρωμα και υπέροχη γεύση σοκολάτας, αλλά καλύτερα να κρατηθείτε και να μην γλείφετε τα χείλη σας γιατί κάνει θαύματα. Από τότε που τα χρησιμοποιώ δεν έχω πρόβλημα με σκασμένα χείλη που είχα μονίμως, το χειμώνα απ'το κρύο, το καλοκαίρι λόγω ζέστης, ενδιάμεσα λόγω αλλαγής των εποχών ... . Προσωπικά σώθηκα. Και υπόψιν , μόνο 2,5 Ε το ένα!
Λόγος 4ος: Τζελ για το πρόσωπο
Το χρησιμοποιώ ως κρέμα νυκτός διότι περιέχει αιθέρια έλαια που είναι ως γνωστόν φωτοευαίσθητα. Χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα για να καλύψει το πρόσωπο, εγώ προσωπικά εφαρμόζω και σε λαιμό και ντεκολτέ, είναι συσφιγκτικό, αυτός ήταν και ο λόγος που το πήρα (ανηφορίζουμε προς τα 30 γαρ), μυρίζει όμορφα, ενυδατώνει πολύ το πρόσωπο χωρίς να φήνει λιπαρότητα (έχω λιπαρό δέρμα). Το λατρεύω, απλά!
Λόγος 5ος: κρέμα για τους μαύρους κύκλους
Η κρέμα αυτή είναι ακόμα σε "πειραματικό" ας πούμε στάδιο, εξελίσσεται ακόμα η σύνθεσή της, αλλά επειδή έχω τεράστιο πρόβλημα με μαύρους κύκλους (κληρονομικότητα), αποφάσισα να γίνω πειραματόζωο!Αστειεύομαι φυσικά, κακό αποκλείεται να μου έκανε, το πολύ πολύ να μην έβλεπα διαφορά, όπως και με τόσα και τόσα προϊόντα που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς (από seventeen μέχρι vichy). Με τακτική χρήση κάθε βράδυ -κι αυτό γιατί επίσης περιέχει αιθέρια έλαια εκ των οποίων το ένα είναι σίγουρα τριαντάφυλλο γιατί μυρίζει σαν μπουμπούκι την άνοιξη- και εφαρμόζοντας  μεγάλη ποσότητα, κάνοντας παράλληλα μασάζ στην περιοχή κάτω από τα μάτια (στο κόκαλο) είμαι πλέον σε θέση να κυκλοφορήσω χωρίς κονσίλερ και να μην κινδυνεύω να με περνάνε για ...δεν ξέρω κι εγώ τι! Υποθέτω ότι έχει κάποιου είδους λέυκαντική δράση για την περιοχή αυτή, πάντως ακόμα κι αν δε βελτιωθεί η σύνθεσή του είναι ήδη αρκετά καλό, έχω δοκιμάσει όπως σας έλεγα πριν πάρα πολλές κρέμες χωρίς αποτέλεσμα. Το μόνο που με βοηθούσε για τους μαύρους κύκλους κι αυτό όμως παροδικά ήταν τα patch με τριαντάφυλλο από την apivita - το αποτέλεσμα όμως ήταν εντελώς προσωρινό.
Λόγος 6ος: Κρέμα χεριών με άρωμα γιασεμί
Βασικά αυτή την κρέμα την είχα σε δειγματάκι που μου έστειλε η φύση λύση με την πρώτη μου παραγγελία και με έσωσε καθότι μόλις έπιασε το κρύο περνούσα μια φάση με φοβερά σκασμένα χέρια που ό,τι κρέμα και να έβαζα έτσουζε σε σημείο που έπρεπε να ξεπλυθώ αμέσως. Όταν τέλειωσε το δειγματάκι που δεν έτσουζε φυσικά, αντιθέτως έκανε πολύ απαλά τα χέρια μου , πήρα τη μεγάλη συσκευασία. Η υφή και αυτής της κρέμας είναι πολύ ελαφριά, το άρωμά της είναι δυνατό και παραμένει στα χέρια και μου αρέσει πάρα πολύ. Το γιασεμί είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές και τόσο σπάνιο να το βρεις σε καλλυντικά!
Λόγος 7ος : 24ωρη κρέμα ενυδάτωσης με γιασεμί
Τη χρησιμοποιώ ως κρέμα ημέρας από τότε που μου τελείωσε η ενυδατική της Castalia από τη σειρά Sensial για την οποία θα σας μιλήσω στα επόμενα empties. Δεν έχω να πω πάρα πολλά, είναι μία ελαφριά κρέμα, ενυδατώνει αρκετά χωρίς να λαδώνει, μυρίζει υπέροχα και είναι ιδανική βάση για τη cc cream μου για την οποία σας έχω μιλήσει εδώ. Μετά από όλα τα παραπάνω προϊόντα που έχω δοκιμάσει από τη φύση λύση δεν περίμενα τίποτα λιγότερο! 
Τέλος να σας πω ότι εκτός απ'όλα αυτά, έχω κι ένα σαπούνι προσώπου-σώματος που δε μπορώ να σας δείξω σε φωτό γιατί πλέον έχει μείνει ελάχιστο, πάντως αρχικά είχε σχήμα τριαντάφυλλο. Για το σαπούνι αυτό μπορώ να πω ότι με βόλεψε και για το πρόσωπο αλλά επειδή αυτό τον καιρό χρησιμοποιώ άλλο καθαριστικό προσώπου το χρησιμοποίησα για τα χέρια και το σώμα και ήταν απίστευτα ενυδατικό, ενώ στο πρόσωπο άφηνε αυτό το τριαζάτο αποτέλεσμα του σαπουνιού χωρίς και πάλι να λαδώνει και επίσης με βόλεψε αφάνταστα στο πλύσιμο των πινέλων μακιγιάζ μου, τα καθάρισε πολύ καλά και τα άφησε πολύ απαλά. 
Λοιπόν, μιας και φτάσαμε στο τέλος και μιας και είχατε το κουράγιο να διαβάσετε μέχρι εδώ νομίζω ότι ήρθε η ώρα να σας ανταμείψω με ένα giveaway με προϊόντα από τη φύση λύση. Τα προϊόντα αυτά όπως και όλα τα παραπάνω έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα.Πάμε να δούμε το δώρο που θα κερδίσει μία από σας και μετά τους όρους του giveawayΤο δώρο είναι ένα καλαθάκι με προϊόντα από φύση λύση το οποίο περιλαμβάνει: 
  • κρέμα χεριών με γιασεμί και αλόη
  •  24 ωρη αντιρυτιδική κρέμα προσώπου τριαντάφυλλο

  •  σαπούνι για το πρόσωπο
  •  lip balm
Χορηγός επικοινωνίας jaba.gr
Για να πάρετε μέρος στην κλήρωση συμπληρώστε προσεκτικά την παρακάτω φόρμα