Σήμερα θα σας μιλήσω για μια πασίγνωστη εταιρία στο χώρο της κατευθυνόμενης πώλησης την avon. Να διευκρινίσω εδώ ότι δεν είμαι αντιπρόσωπος (το σημειώνω γιατί,όπως ίσως ξέρετε, παλιότερα υπήρξα αντιπρόσωπος της Oriflame, αυτό βέβαια δε με εμπόδισε από το να ψωνίσω πολλά πράγματα από avon καθώς ποτέ δεν είδα το όλο θέμα ανταγωνιστικά).
Εκτός από τα προϊόντα για τα νύχια που έχω δοκιμάσει και σας είπα τη γνώμη μου γι'αυτά στο προηγούμενο ποστ, έχω δοκιμάσει και αρκετά άλλα προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος και μακιγιάζ. Η σημερινή ανάρτηση είναι αφιερωμένη στα τελευταία, σε όσα δλδ προϊόντα μακιγιάζ από τη συγκεκριμένη εταιρία επιβιώνουν ως σήμερα στη συλλογή μου.
Όπως βλέπετε από τις φωτογραφίες έχω δοκιμάσει τις οικονομικές σχετικά σειρές .





Δε θα σας κουράσω με αναλυτικό review για το κάθε προϊόν ούτε τις αναλυτικές ονομασίες γιατί πραγματικά το να γράψω το πλήρες όνομα κάθε προϊόντος μου φαίνεται απίστευτα κουραστικό, αν θέλετε διευκρίνιση για κάποιο ρωτήστε με σε σχόλιο, υπόσχομαι ότι θα απαντήσω.
Θα σας πω όμως εν συντομία τη γενική μου άποψη για την εταιρία όσον αφορά το μακιγιάζ.

  • είναι μια εταιρία που εμπιστεύομαι τα προϊόντα μακιγιάζ της
  • δεν είναι τέλεια αλλά ποτέ δε με έχουν απογοητεύσει μέχρι τώρα
  • η σχέση ποιότητας και τιμής είναι καλή, όταν τα προϊόντα είναι σε προσφορά
Από αυτά που σας δείχνω, αγαπημένα μου είναι

  • το κραγιόν-γκλος (από  το περιοδικό elle), 
  • η πούδρα (γενικά μου είναι λίγο σκούρα, αλλά είναι ό,τι πρέπει για μετά το καλοκαίρι), 
  • το μολύβι (τέλειο χρώμα)
Γενικά θεωρώ την avon μία αξιόπιστη εταιρία, με δυνατό σημείό τη σειρά planet spa για το πρόσωπο.
Περισσότερα γι'αυτήν καθώς και για άλλα πραγματάκια που έχω δοκιμάσει από avon σε επόμενη ανάρτηση. Το μόνο που θέλω να προσθέσω τώρα είναι ότι το Island vibes ήταν το αγαπημένο,λατρεμένο,δεν-υπάρχει-άλλο-σαν-αυτό άρωμα, αλλά το κατήργησαν και από τότε (εδώ και κάτι χρόνια) κλαίω με μαύρο δάκρυ! Ίσα που είχα προλάβει να πάρω ένα μπουκάλι!Ελπίζω να το επαναφέρουν κάπου,κάπως κάποτε!

Και μιας και σας μίλησα για την avon έχω και ένα μικρό giveaway στη σελίδα μου στο fb  με δώρο μία διπλή παλέτα σκιών και ένα μηχανικό μολύβι ματιών από avon για το μακιγιάζ των γιορτών!
Τα δωράκια είναι : μολύβι blackest black και παλέτα σκιών berry electric (τα βλέπετε στην τελευταία φωτογραφία)
Ο διαγωνισμός τρέχει μόνο στο fb, μέχρι τις 17 Δεκεμβρίου.




Υ.Γ.1 βασικά για την violet voltage πήγαινα που είναι και εορταστική αλλά δυστυχώς είχε εξαντληθεί και η αντιπρόσωπος μου πρότεινε αυτή που σας κάνω δώρο που είναι πολύ κοντινή σε αποχρώσεις - τα προϊόντα έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα
Υ.Γ. 2 Χορηγός επικοινωνίας του διαγωνισμού μας είναι το www.jaba.gr