Σήμερα η στήλη «Συνεντεύξεις με bloggers που ξεχωρίζουν» θα μας ταξιδέψει σ’ έναν υπέροχο προορισμό. Αν θέλεις να ανακαλύψεις περισσότερα για τον προορισμό αυτό, συνέχισε το διάβασμα, γιατί η σημερινή μου καλεσμένη έχει πολλά και ενδιαφέροντα να μοιραστεί μαζί σου. Το Mitsaki που μου παραχώρησε τη συνέντευξη ασχολείται κυρίως με την ομορφιά και τα καλλυντικά αλλά και με οτιδήποτε άλλο βοηθάει τις γυναίκες να ομορφαίνουν! Στο blog της θα βρείτε πολλά reviews , do it yourself συνταγές, μόδα και πολλά πολλά άλλα! 
Ένας βασικός λόγος που θέλησα να μάθω περισσότερα γι’ αυτήν  είναι και τα πολύ χρήσιμα tips and tricks που θα βρεις στο ιστολόγιό της. Ξεκινάμε;




  Τι σημαίνει ο τίτλος του ιστολογίου σου και γιατί τον διάλεξες;
               Mon Fabuleux destin....σημαίνει ο ''υπέροχος προορισμός μου'' ! Ήθελα κάτι ξεχωριστό ως τίτλο, να κάνει εντύπωση, να μένει στο μυαλό κι επειδή η αγαπημένη μου ταινία είναι η  "le fabuleux destin d'amélie poulain" το «έκλεψα» κατά κάποιο τρόπο από εκεί!

  Απ’ ό,τι βλέπω στο μπλογκ σου αφιερώνεις περισσότερο χρόνο για την περιποίηση της επιδερμίδας απ’ ό,τι για το μακιγιάζ, ισχύει; Κι αν ναι, γιατί;
       Ναι,ισχύει! Αυτό συμβαίνει επειδή δεν είμαι επαγγελματίας, η αισθητική δεν είναι το επάγγελμα μου και νομίζω ότι δεν γνωρίζω ακόμη πολλά πράγματα για το μακιγιάζ. Πειραματίζομαι ακόμη και νιώθω μια μικρή ανασφάλεια να δείξω κάποιο μακιγιάζ, ενώ για περιποίηση, όλες περιποιούμαστε τον εαυτό μας και ξέρουμε κάτι παραπάνω!

Τι στυλ προτιμάς στο ντύσιμο;
             Η αλήθεια είναι πως δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο στυλ, δεν είμαι του έξαλλου γενικά, διαλέγω ρούχα που να με κάνουν να νιώθω άνετα! Μου αρέσουν πχ τα casual φορέματα , με μπότα και ψήλη κάλτσα από μέσα ή κολάν , φούτερ και αθλητικά.

Έχεις αγαπημένο χρώμα;
               Όχι.Μου αρέσουν αρκετά τα παστέλ χρώματα, οι αποχρώσεις του καφέ και του γκρι! Αλλά σε ντύσιμο και αξεσουάρ είμαι του μαύρου!

  Ποια είναι τα αγαπημένα σου αξεσουάρ;
                   Μου αρέσουν παρά πολύ τα κολιέ τελευταία, παλαιότερα ήμουν τρελή με τα σκουλαρίκια! Γενικά είμαι φαν των αξεσουάρ! Α! επίσης τρελαίνομαι για φουλάρια!

   Τι σε ώθησε στο να δημιουργήσεις το δικό σου beauty blog;
          Έψαχνα μια ασχολία για τον ελεύθερο χρόνο μου και είπα να δοκιμάσω! Δεν το μετάνιωσα καθόλου!
          
Με τι άλλο ασχολείσαι αυτή την εποχή εκτός από το blogging; Έχεις κάποιο άλλο χόμπι;
                   Σπουδάζω Δασκάλα ! Τώρα για άλλο χόμπι..δε νομίζω..
                  
Μια φράση που σε εκφράζει απόλυτα (αν υπάρχει);
                    Χμ...ό,τι δίνεις αυτό παίρνεις, δώσε καλό και αργά ή γρήγορα θα γυρίσει σ'εσενα!

Ένα μυστικό ομορφιάς που θέλεις να μοιραστείς με τις αναγνώστριες του Beauty e-studio;
                     Δεν θα το έλεγα μυστικό, απλά θα πω να προσπαθούν να είναι καλά ψυχολογικά γιατί η καλή ψυχολογία , η ευτυχία και το χαμόγελο είναι το μυστικό που μας ομορφαίνει!!!


To Mitsaki θα σε ταξιδέψει και σ’άλλους υπέροχους προορισμούς αν την ακολουθήσεις στο
facebook ή/και στο twitter! Στο προφίλ της ως fashionista θα βρεις τα αγαπημένα της ρούχα και αξεσουάρ, ενώ περισσότερο προσωπικές σκέψεις μοιράζεται στο tumblr!
Και φυσικά μη χάσεις τα επόμενα tips andtricks στο ιστολόγιό της!